Sázení
pedrosman
Zdravím jsem bývalí narkoman už v roce 1999 jsem ukončil TK Nová Ves a potom sem bral drogy až 2015 no a od té doby do dnes nic takže 100% abstinence od primární drogy a to Pervitin.Ale ted bydlím sám a nudím se i když chodím do práce ale začal sem hrát online sazku a nejen že to leze do peněz ale psychicky sem na tom špatně.Bojím se že mně hazardní hra stáhne k závislost zpět.Děkuji Pedrosman

Odpověděl: Markéta Kordová
Pedrosmane, zdravím Vás,
ano, Váš příběh si pamatuji. Za tu dobu, co na Drogové poradně působím, jste psal již mnohokrát. Jsem ráda, že se celou tu dobu držíte od pervitinu, to je bezvadné.
Sám asi dobře tušíte, že sázení z nudy není moc v pořádku, proto je dobře, že píšete. Možná by nebylo od věci si to zase trochu zopáknout a na některou adiktolickou službu se obrátit, co říkáte?
Kde teď žijete? Pošlu Vám vhodný kontakt, kde byste si o tom, co se teď děje, mohl promluvit.
MK