kontaktní osoba
eufori
Dobrý den, můj přítel se rozhodl, že by chtěl navštívit odborníka z řad psychologů, zabívajících se problematikou závislosti na marihuaně. Má problémy se svou identitou, neví co chce, je pasivní, náladový, úzkostný a má strach z budoucnosti. Marihuanu kouří zhruba 10 let, skoro každý den. Stále si myslí, že to má pod kontrolou a že dokáže kdykoliv přestat. Chtěl by si s někým jen popovídat o svých problémech. Zbytek bych nechala na odborníkovi. A proto Vás žádám, mohli byste mi poslat nějaký kontakt na dobrého doktora na Karlově náměstí? Z počátku by se jednalo o individuální ambulantí léčbu s tím, že se pak uvidí. Děkuji s pozdravem Nina.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, to jste mi nedala moc na výběr, Karlovo náměstí zrovna není centrem všech psychologů, kteří se zabývají závislostmi. Je fajn, že se přítel rozhodl se sebou něco dělat, ale říkám si, proč za něj zatím vše děláte Vy?! Proč nenapíše sám? Vzhledem k tomu, že kouří 10 let, počítám, že už je dost starý, aby to zvládl... Ale když už jsme u těch kontaktů, nejblíž Karlovu náměstí mě napadá Apolinář, kde je dost odborníků na závislosti. Také v našem K-centru (což je ale v Holešovicích) je možné si s někým o samotě popovídat. Stačí jen zavolat a objednat se (tel. 283 872 186). Podrobný seznam kontaktů ve Vašem okolí byste měli získat v AT poradně, která je v každém obvodě. Tak doufám, že něco z toho Vám bude vyhovovat. Hodně štěstí...