WICKY
Psychiatra už navštěvuju!Když sem tam je mi dobře,ale odejdu a je to zase tady!!Beru i léky!Abstinuju skoro půl roku a bylo mi už docela dobře, ale zase to přišlo!Máte pravdu alkohol a marihuana k tomu taky přispívají, ale hlavně sem strašně psychicky slabá a rozhodí mě každá blbost!Teď zrovna mi je dost mizerně!!!Nevim co mám dělat!Je mi 17 a sem na holky.A zrovna Teď s jednou chodim.Nevim prostě sem s ní teď o víkendu byla a dostala sem tam strašnou depku.Uplně mě to hodilo do toho mýho nejhoršího období!Ani nevim proč vám to píšu!!????

Odpověděl: Jakub Minařík
Možná to píšete, protože se necítíte dobře. Možná, že to přispívá víc faktorů. Musím se přiznat, že v 17 jsem měl v hlavě taky celkem hokej a to jsem neměl problémy s drogama, ... Možná by bylo na místě doporučení pokusit se abstinovat - teda tím myslím taky nepít a nehulit. Myslím, že to tomu stavu moc neprospěje. Skorem bych považoval za horší trávu, které má moc duševní stav spíš zhoršit, když je člověk sem tam v depresi. Pařby bych ponechal až na období, kdy ten svět kolem vás bude mít alespoň nějaké obrysy stability. Jinak vám to asi dál bude padat na hlavu. Jo a ty léky taky nemusí s trávou a alkoholem fungovat zrovna nejlépe. :-) No - já si monentálně nejsem jist, jak vám mohu pomoci. Ale pokud chcete, tak spolu můžeme dál komunikovat po netu. Je to na vás. Já mohu. :-)