Bratr bere asi LSD
golman
Rodiče zjistili ve čtvrtek minulý týden halucinace u bratra. V neděli byl velmi apatický. Mizí každé ráno z domu. Dnes je mu zle. Je možné podle těchto příznaků určit zda bere pravidelně LSD nebo to mu to dal někdo jednorázově do jídla? Tvrdí, že o ničem neví.

Odpověděl: Jana Justinová
Popravdě řečeno, z těhle informací nejde zjistit nic moc. Chtělo by to víc podrobností - proč Vás třeba napadlo zrovna LSD, měl s ním už nějaké zkušenosti? Jak špatně mu bylo? Už někdy se u něj projevovaly podobné problémy? atd.atd. Může jít o drogy ale nemusí, natož říct, jestli je bere pravidelně, nebo mu je někdo podstrčil. Pokud by se Vám nechtělo všechno vypisovat, zavolejte do K-centra na poradenskou linku, kde si s Vámi rád někdo o celé situaci popovídá. Tel. 283 872 186. Určitě se ozvěte, snad nebude ještě pozdě celou věc řešit.