extaze
angel
dekuji za vasi odpoved, ext uz jsem nemela asi 3 tydny,ale porad nemam moc potrebu jist.udrzuji si vahu 45kg pri tech 170cm a je mi 16. myslite ze je to malo?

Odpověděl: Jakub Minařík
Tak z pohledu průměru je to málo - ale na druhé straně - není nezbytné se snažit tloustnout. Jsou lidé tencí a tlustí. A často to bývá tak, že konstituce se dědí. Já mám např. zcela nepochybně postavu podobnou otci a dědovi. Kdybych chtěl mít 55 kg při svých 175 cm, tak bych si asi dost máknul. Zkuste se rozhlédnout ve své rodině, jestli je vaše matka (nebo někdo jiný z rodiny) štíhlá, nebo byla takhle štíhlá ve vašem věku - je to jistě v normě. Na druhé straně - přiměřeně jíst je asi na místě. Jinak si člověk říká o potíže. Když by stav s nechutenstvím trval dlouhodobě - tak by stálo za úvahu zabývat se plány co s tím. Existuje spousta chorob, které nechutenství a hubnutí doprovází. Z těch psychiatrických by určitě připadala v úvahu mentální anorexie, ale to byste si možná nepřipadala hubená. :-) No, kdybyste měla další dotaz, kliedně se ptejte.