Smile
dobry den,nevim jak prestat...uz dva roky beru pravidelne(tak 1krat) xtc a pres pul roku pervitin,chci toho nechat ale nejde to,bez drog pro me parties neexistujou.a hlavne kdyz si delsi dobu nic nedam zacinam mit divny stavy ukosti strachu,mam paranoiu z lidi,mam pocit ze me vsichni nenavidej a pomlouvaj,nevim jak je to mozny,drogy neberu zas az tak casto ale ty stavy strachu jsou hrozny.vzdycky je to o trochu lepsi kdyz si neco dam,ale pak to prijde znovu.

Odpověděl: Jakub Minařík
Drogy není třeba brát dlouho na to, aby člověk měl divný stavy. Na to si je opravdu stačí vzít i jednorázově. Ono vzhledem k razanci efektu není zase tak divu. Kdyby se THC přirovnalo ke kladívku - tak takový alkohol, nebo pervitin je už celkem slušná palice a LSD pneumatický kladivo. Některé změny se objeví jen v době intoxikace, některé po ní, některé odezní, jiné přetrvávají. Podle toho co píšete bych vám navrhoval následující postup: 1 Zkuste plně abstinovat a upravit životosprávu. Pravidelně jíst spát, odpočívat, nějaký sport, ... Kdyby to neodeznívalo - tak vám nezbyde než: 2. Navštívit psychiatra a hledat nějaké řešení pomocí něj. Protože pokud to nemizí samo, po řekněme měsíci abstinence - tak to spíše samo už nezmizí a bude mít tendenci se to horšit. Takže k psychiatrovi nakonec stejně budete muset dorazit. Jde jen o to, jak dlouho se budete trápit, než to uděláte. P.s. Kdybyste potřeboval někoho doporučit, napiště odkud jste. Zkusím vám někoho doporučit. :-)