Jak si pomoci
Konopny_muzik
Preji dobry den. Abych trochu nastinil situaci jak ziji: Kourim marihuanu 2.5 roku, ze zacatku jsem hodne o konopi cetl a dospel k nazoru ze to muzu bez obav zkusit. Nyni vsak prichazeji problemy z pameti a koncetraci, taky horsi nalada. 1. Je mozne ze patrim do skupiny lidi ktera je citlivejsi na marihuanu? (prozij jsem 4 roky socialni a agora fobii). 2. Chtel bych zmenit zpusob zivota, ale vzdy narazim na vlastni vuli a nerozhodnost. Predem dik za odpoved.

Odpověděl:
Dobrý den, píšete, že jste o konopí hodně četl a dospěl k názoru, že to bez problémů můžete zkusit. Příznaky, o kterých píšete jsou ale právě typické pro užívání marihuany. (Více se můžete dočíst na našich stránkách pod odkazem "Cannabinoidy".) Nevím tedy, zda patříte do nějaké skupiny lidí, ale to, co zde popisujete je poměrně časté. Říkáte, že jste prožil sociální a agora fobii. Nevím, jestli jste se někde kvůli tomu léčil, ale mám dojem, že užívání marihuany k tomu taky moc nepřispěje. Píšete také, že byste chtěl změnit svůj způsob života. Pokud jste v této otázce nerozhodný, jistě Vám to situaci ztěžuje. Zkuste se zamyslet nad tím, co Vám kouření marihuany dává a čím by se to dalo nahradit. Nějaké koníčky? Sport?... Neříkám, že skončit je jednoduché, ale je pravda, že záleží dost i na Vašem odhodlání. Kdybyste si o tom chtěl promluvit, nabízím Vám možnost zavolat na naší poradenskou linku 283 872 186. Tak hodně štěstí!