Dite bere pervitin
Aneta
Dobry den.Děkuju za vasi odpoved Amrit Sen.
Situace se sestrou se stále nijak neresi, a otec mi rekl ze dokud ona sama nebude chtit se lecit tak ji nikdo nepomuze.
Bydlime kousek u Hradce Králové ale neni problem nekam dojet.
A je mi 22let.
Nemuzete mému otci zavolat nebo napsat email?
Semnou se o sestre uz nechce bavit, a me to prijde škoda , aby si takhle mladá holka znicila zivot drogama.Kontakt na neho je xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx se jmenuje. Díky

Odpověděl: Amrit Sen
Aneto, opět zdravím.
Děkuji za doplňující informce, že bude záležet především na sestře, je sice pravda, ale dokud je nezletilá, padá většina odpovědnosti, ze zákona na rodičích, takže by měli využít všechny dostupné rozumné prostředky, dokud k tomu mají ještě příležitost.
Jak jsem psal, rodiče by měli vyhledat odbornou podporu a pomoc, májí li mít šanci, aby se něco pozitivního odehrálo. To znamená zavolat do nejbližšího zařízení, které poskytuje poradenství a další bezplatné služby rodičům uživatelů návykových látek. Je moc fajn, že máte o sestru starost a tolik se znažíte, naopak smutnější, že nám nepíší a neangažují se rodiče.
Kontakt na specializovanou Poradnu pro rodiče SANANIM jsem už posílal, tam by měli rodiče co nejdříve začít. Pokud se s rukama v klíně nehodláte se situací smířit a rodiče se k akci nemají, objednejte se do poradny Vy.
Odpusťte, s klienty poradny komunikujeme pouze přes ni, nikomu nepíšeme emaily, ani nevoláme. Jen tak můžeme udržet anonymitu poradny. Co ale rodiče mohou udělat, zavolat na naši poradenskou linku, která je v provozu každý všední den od 13 do 17 hodin: +420 602 666 415, na které odpovídají i někteří pracovníci naší poradny.
Kontakt:
Ambulantní centrum Hradec Králové
Laxus z. ú.
Gočárova 1620500 02 Hradec Králové
Telefon: +420 777 033 618
E-mail: ambulance.hradec@laxus.cz
Sociální a adiktologické služby pro uživatele nelegálních drog, alkoholu, patologické hráče a jejich blízké poskytované ambulantní formou.
Web: http://www.laxus.cz/centra/ambulantni-centrum-hradec-kralove/
Provozní doba:
Po-Čt: 9:00-16:00
Pá: 9:00-14:00 h
Mgr. Irena Šritrová
www: http://www.laxus.cz
Přeji Vám, sestře i celé rodině vše dobré,
Amrit Sen.