Syn a marihuana
Minie
Dobrý den, měla bych dotaz ohledně užívání marihuany, jedná se o 18leteho syna, svoje problémy mám popsat tady??? V mém emailu je celé mé jméno, což bych nerada.. zatím nevypisuji díky za pochopení a odpověď

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
ano, můžete vypsat zde. Email se uvádí (pokud pisatel chce, není to podmínka) pouze pro odeslání automatické odpovědi, že byl Váš dotaz zpracován, není na veřejné části webu vůbec vidět, takže se nemusíte bát. Zachováváme anonymitu všech pisatelů. Pokud se někdo například podepíše příjmením na konci dotazu, jméno či jiné identifikační údaje mažeme a nahrazujeme znaky xxxxxxxx.
Také je možnost celou konverzaci pověsit tvz. skrytě, to znamená, že dotaz spolu s odpovědí není uveřejněný, ale zobrazí se pouze pisateli po zadání kódu, který při vkládání obdrží. V tom případě je potřeba si kód zaznamenat a v dotazu zmínit, že si nepřejete dotaz zveřejnit.
S pozdravem, Markéta Kordová