Zacinajici zavislost
Skyler
Dobry den,
bojim se ze mam zacinajici problem s uzivanim drog a zajimalo by me jestli Bych mohl zajit pouze k nejakemu lekari, nebo poradci nebo psychologovi a jak se to da vyhledat nebo popripade ziskat kontakt? A hradi to pojistovna? Nemyslim si ze sem na tom jeste spatne a tak nemusim ani nechci chodit na skupinove leceni a sezeni AN. Poradte prosim kam mam nejlepe zajit. Dekuji

Odpověděl: Amrit Sen
Skylere, zdravím Vás,
díky za důvěru. Chápu Váš strach i obavy, dobře, že píšete, rád bych Vás v úmyslu svoje užívání řešit pozbudil a podpořil Vás v rozhodnutí vyhledat odbornou podporu a pomoc.
Doporučuji Vám zavolat do zařízení, které poskytuje poradenské konzultace a další bezplatné služby uživatelům návykových látek, ať už do adiktologické ambulance, AT poradny, nebo kontaktního centra a domluvit si termín schůzky.
Při osobním pohovoru, po bližším seznámení se situací Vám zkušený odborník/ce, doporučí konkrétní kroky, jak ji řešit, co pro sebe můžete podniknout, aby Váš život nabral šťastnější směr, kudy a jak se uzdravit. Služby jsou, jak jsem psal, bezplatné a lze jich využít i anonymně.
Když napíšete ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte, rádi Vám potřebné kontakty obratem pošleme. Jak je můžete, podle oblasti a typu zařízení, vyhledat sám, se dozvíte na stránkách naší poradny, v rubrice Kontakty: http://www.drogovaporadna.cz/kontakty.html.
Pokud jste z Prahy, nebo okolí, můžete se objednat do některého z našich pražských zařízení:
Adiktologická ambulance SANANIM
Žitná 1574/51
110 00 Praha 1
Telefon: +420 724 521 913
E-mail: klinika@sananim.cz
Web: http://www.sananim.cz/o-nas-1/adiktologicka-ambulance-a-adiktologicka-ambulance-pro-mladistve-aa.html
Provozní doba:
Pondělí 12 - 20
Úterý 9 - 13
Středa 9 - 17
Kontaktní centrum SANANIM
Na Skalce 819/15
150 00 Praha 5
Telefon: +420 605 240 501
E-mail: kacko@sananim.cz
Web: http://www.sananim.cz/o-nas-1/kontaktni-centrum-kc.html
Facebook: www.facebook.com/kacko/
Provozní doba:
Každý den v roce 13:00 - 20:00, včetně víkendů a svátků.
Poradenské konzultace pondělí až pátek.
Volat můžete i naši Poradenskou linku SANANIM, každý všední den od 13 do 17 hodin:
+420 602 666 415
Pomoc máte na dosah, není na co čekat.
Přeji Vám vše dobré, držím palce!
Kdykoli napište, Amrit Sen.