Jak se můžu rychle zbavit dojezdů?
Nána
Dobrý den včera jsem poprvé vyzkoušela pervitin a potřebuji se zbavit dojezdů.
Mohli by Jste mi prosím poradit co mám dělat abych měla normální zornice a byla prostě normální..?
Spěchá to
Děkuji

Odpověděl: Amrit Sen
Náno, zdravím Vás,
díky za důvěru. Jediný způsob, jak bezpečně zmírnit a zkrátit dojezd, je doplnit tekutiny, vydatně se najíst, dát si sprchu, zklidnit se, odpočinout si a vyspat se, dovolit organizmu, tělu i psychice, aby se zregenerovaly a nabraly sil.
Pokud byste měla se zklidněním a usínáním potíž, doporučuji mírnou, klidnou a příjemnou fyzickou zátěž, procházku a podobně, následně si uvařit čaj z meduňky, který Vám se zklidněním a usínáním může bezpečně pomoci. Koupíte ho v každé lékárně, ale i běžnějších obchodech.
Mějte na paměti, že, pervitin je droga s mimořádným závislostním a devastačním potenciálem. Většině pádů do závislosti a totálně zničených životů v souvislosti s pervitinem, předcházel "pouhý" experiment.
Užitečné odkazy:
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy.html
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/pervitin.html
http://www.edekontaminace.cz/clanek/1/69/pervitin-pernik-piko-pecko-parno-peri-bily-snih-ice-czecho-speed-hromady-cary-.html
http://www.magazin-legalizace.cz/cs/articles/detail/839-pecko-peri-pergo-piko-parno
http://www.adiktologie.cz/cz/articles/detail/72/2788/Akutni-ucinky-metamfetaminu
http://www.prevcentrum.cz/pervitin
http://drogy.ful.cz/drogy/pervitin/
http://www.extc.cz/pervitin.html
http://www.angelfire.com/in/freelife/piko.html
Přeji Vám vše dobré, buďte na sebe opatrná a drogám se napříště raději vyhněte.
Hodně štěstí, Amrit Sen.