extaze
angel
myslite si, ze obcasne uzivani extaze (asi 1x behem 3tydnu) muze mit vliv na ubytek vahy, ztratu potreby jist a vypadavani vlasu?jaka je podle vas optimalni vaha pro 16-ti letou holku(170cm)?dekuji

Odpověděl: Jakub Minařík
Ano, myslím si, že občasné užívání ext může mít vliv na úbytek váhy, ztrátu chuti k jídlu a může mít i vliv na vypadávání vlasů. Upřímě řěčeno - ona ext není zdaleka úplně bezpečná látka, i když jsou rozhodně horší. Je-li vám 16, stálo by za to o těch experimentech více uvažovat. Přec jen - váš organismus se vyvíjí a někdy je dobré na to brát ohled. :-) Optimální, spíše rozumná hmotnost by se pohybovala někde kolem 60 kg, rozhodně když to bude pod 50 kg a nad 70 kg - tak je to k zamyšlení. Ale ona tělesná hmotnost se odvíjí i od konstituce, nejen od výšky. Jsou lidé, pro které může být při této výšce normální hmotnost kolem 55 a lidé u kterých je norma o 10 kg víc. Stačí? Kdyby byli další dotazy, poznámky, nebo úvahy o nějaké osobní konzultaci, stačí se ozvat. :-)