Syn
Nina
615204 Děkuji za odpověď na moji předešlou otázku.Jsem z Prostějova a zatím mi nikdo-ani lékaři,nedokázal říct,na koho se obrátit.A co se týká rady psycholožky o užívání Lexaurinu-ten bych si nevzala ani omylem,protože synův problém to nevyřeší a mě nepomůže.Vím,že je to běh na dlouhé trati,přesto bych nerada tento závod prohrála.Syn asi zdědil tento sklon k návykovým látkám po svém otci, který se několik let snažil dostat ze sevření alkoholu.Nakonec snahu vyřešil sebevraždoua ,já se bojím aby syn nedopadl stejně.

Odpověděl: Monika Krejčová
Dobrý den! To je dobře, že opět píšete. Syn jistě mohl mít nějaké předpoklady k závislosti, pokud jeho otec pil, ale myslím, že to teď není to podstatné. Důležité je, aby jste vy věděla jaké máte možnosti. Dívala jsem se na možná zařízení, kam by jste mohla zajít a kde by Vám určitě poskytli další informace poté co se jim svěříte se svým problémem. Tak tedy: K - centrum Želva, Vrahovická 83, 798 11 Prostějov, kontaktní osoba: Kristýna Sendlerová, telefon: 582 361 401, fax: 582361401. K - centrum Přerov, Kosmákova 44, tel.: 581 207 901. P - centrum Olomouc, Lafayettova 9, tel: 585 233 663.Ambulance AT při FN Olomouc, I. P. Pavlova 6, 77520 Olomouc, kontaktní osoba: MUDr. Jarmila Šmoldasová, telefon: 588 441 111, fax: 585 413 841, K-centrum Walhalla, Sokolská 48, 772 00 Olomouc, kontaktní osoba: Lukáš Hrubý, telefon: 585 220 034, fax: 685 220 034. Snad si některé z těchto zařízení vyberete a oni budou schopni Vám říci více. Zkuste se také zeptat, jestli dělají rodičovské skupiny. Myslím, že kromě kontaktu s terapeuty by pro Vás mohlo být fajn, setkat se i s jinými rodiči, kteří řešili, nebo zrovna řeší problém, jako je ten Váš a i oni Vám mohou poskytnout informace o tom, jak postupovali, postupují, jaké jsou jejich výsledky atd. Kdyby jste měla náhodou cestu do Prahy, tak se můžete zastavit i tady, třeba přímo za mnou - Monika Krejčová, Doléčovací centrum, Novovysočasnká 604A, Praha 9, tel: 284 82 68 44. Jinak Vám přeji hodně štěstí, pevné nervy, ozvěte se kdyby jste cokoli potřebovala. Držím pěsti! Monika K.