pro mudr Minaříka
Monika
Brala jsem asi před třema rokama piko..tak rok, když to začlo dělat potíže, přestala jsem.Ale,co mi zůstalo, je to že si stále chodím kupovat inzulínky-aby lékárníci viděli, že beru, vyhledávám takový partnery,který když se jim svěřim, že sem brala, maj o mě strach..a já zažívám, asi bych to neměla říkat..ale strašně krásný zvláštní pocity.těch situací je spousta, pořád se opakujou..a mě sice vadí jak se chovam, ale nemůžu a ani nechci nebo chci ale nejde to přestat.vlastně takhle nikdy nenavazuju rovnocennej vztah, a i tak vždycky vyhledávám někoho staršího. co mám dělat?je mi 21

Odpověděl: Jakub Minařík
To co píšete, je spíš záležitost nějakého vnitřního nastavení, otázka potřeby. To ale asi víte sama. A taky bych řekl, že to chcete měnit, jinak byste nepsala a taky myslím problém celkem jednoznačně sama pojmenováváte, resp. popisujete. Hledáte někoho, kdo se o vás postará, kde se budete cítit bezpečná. Je otázka, zda kvůli tomu, musíte okázale vystrkovat ven nebezpečí, ve kterém se nacházíte. Možná se za tím schovává obava, jestli pro druhé budete mít cenu - když nebudete viditelně ohrožená. Také je možné, že se vaše vztahy poté co dostatnete kus toho co chcete rozúpadají. Možná že proto, abyste znova mohla pocítit svou cenu, kterou vnímáte jen když nabídnete ohrožení. Je to možná příběh nevíry v sebe sama, příběh o touze ovládat a možná i být ovládána. No - nejsem si jest, jestli jsem nepustil své fantazie moc daleko - každopádně bych doporučil zkusit hledat někoho s kým na tom budete nějakou chvíli pracovat (myslím nějakého psychologa, nebo psychoterapeuta). Protože - asi to nejde jen tak zavrhnout - protže když to uděláte - objeví se to jinde, v jiné podobě, možná i horší, ... Kdybyste chtěla s tím pomoci - tak je několik variant: 1. přijdete za mnou 2. napíšete odkud jste a já vám někoho doporučím 3. budeme spolu dál komunikovat takhle po síti Upozorňuji, že varianta 3 je z mého pohledu nejméně efektivní, na druhé straně - nese s sebou možnost zachovat si jistou dávku tajemna a také bezpečí. P.s. Myslím, že napsat do poradny vás muselo stát dost úsilí. Zaslouží to uznání. :-)