Pervitin a injekční užívání
Tyna
Jsem mladá holka která je přitahována vším co se drog týče, ať už při čtení my děti ze stanice zoo či mementa, fascinuje mě to a vím že dřív nebo později to zkusím, nikdo mě nemůže zastavit, přátelé se o to snaží protože ví že k tomu mám sklony, mám v plánu od kámošky získat kontakt na dealera a sehnat parno, vyzkoušet to a cejtit se aspoň na chvíli líp ale moje otázka zní, jak si připravit pervitin což je sypky prášek do tekuté formy aby se dal píchnout do žíly?

Odpověděl: Markéta Kordová
Tyno, dobrý den,
na jednu stranu je dobře, že otevřeně píšete o tom, co se Vám honí hlavou.
Omlouvám se, úplně se mi nechce hned odpovídat na Vaši otázku, jak správně aplikovat, aniž bych se nepokusila Vám to rozmluvit nebo, alespoň zasunout myšlenku, to všechno ještě zvážit a možná Vás trochu přimět se zamyslet nad pár otázkami...
Nejsem si úplně jistá tím, zdali se lidé na drogách dají nazvat osobami šťastnými. Rozhodně se lze učinit šťastným i jinak, bezpečněji a bez riskování zdraví, v krajním případě i života.
Jak víte, že Vám bude líp? Také Vám může být pěkně špatně. Jste mladá, zatím nezkušená, myslíte si, že Vám dealer prodá pervitin? Klidně Vám může prodat prášek do pečiva nebo bůh ví co. Není neobvyklé, že se do distribuovaných drog přidávají různé další příměsi, aby droga nabyla na objemu a prodejci se navýšil zisk. To chcete podporovat? Chcete riskovat své zdraví, možná život? To Vás to opravdu tak fascinuje? Co Vám na tom přijde tak fantastické?
Nevinné zkoušení se v mnoha případech vymkne kontrole. Pokud jste zrovna v životní etapě, která nevypadá úplně podle Vašich představ, je pak mnohem snadnější a rychlejší drogám propadnout a hledat v nich jakési pomyslné východisko. To, ale nemá se štěstím opravdu nic společného. Pocit štěstí je dosti relativní pojem, a to i v jiných oblastech, než je konzumace drog. Možná, že je mnohem výhodnější cítit se ,,jen" spokojený.
Lidé na drogách sice mohou vnímat v počátcích svých konzumací pocit štěstí. Nicméně je to velmi chvilková záležitost vyvolaná zcela nepřirozeným zásahem do lidského organismu včetně psychiky. Příjemné prožitky velmi záhy vystřídají silné emoční propady a postupně se život s drogou, potažmo závislostí stává pouhým utrpením. Nezdá se mi rozumné vrhat se do začarovaného kruhu problémů, které drogy sebou nesou. Velká většina těch, kteří se posléze snaží z drogové závislosti dostat, se shodují na tom, že jim tento způsob života přinášející sebou notnou dávku nemalých ztrát, za to vůbec nestál. Nejenom, že devastují svá těla, psychickou odolnost, ale také ničí veškeré vztahy kolem, rodiny a blízké okolí. Dále ve většině případů přichází o svá zaměstnání, nedokončují studia, což je poté pro další fungování v běžném životě dosti omezuje. Život s drogou je také o financích, mnohdy je závislý člověk okolnostmi přinucen dělat věci, které by nikdy normálně neudělal, například prostituce, páchání různých trestných činů atd. Myslím, že je to cesta, kde Vám v samotném důsledku asi moc dobře nebude a opravdu velmi těžce se z této cesty vrací zpět.
Pokud jste ve fázi rozhodování, doporučuji vše ještě řádně zvážit, i s důsledky. Možná by nebylo od věci vyhledat psychologa nebo psychoterapeuta, se kterým byste mohla otevřeně hovořit o svých potřebách. Možná byste postupně přišla na to, co Vám ve Vašem životě opravdu chybí a nalézt spokojenost jinak, bezpečněji a zdravěji.
Rozhodně budu ráda, když dáte vědět, jak se vše s Vámi dál vyvíjí, ať už se rozhodnete jakkoliv.
Kdybyste o sobě chtěla napsat více (byla bych ráda), tak můžete využít i skrytou poznámku, která není součástí veřejné časti webu, nikdo ji tedy neuvidí.
Markéta