THC
Mája
Dobrý den, asi před týdnem jsem si s přáteli zahulila. Jsem člověk, který si dá trávu tak dvakrát třikrát do roka a proto jsem byla v šoku, co to se mnou provedlo. Asi pět minut po kouření, jsem najednou měla pocit, že jsou všichni kolem mě hrozně daleko, zvedla jsem se a šla opláchnout a najednou jsem nebyla schopná vůbec vnímat, vše jsem dělala jen automaticky. Naštěstí jsem měla možnost lehnout si a to nastalo pravé peklo, měla jsem pocit, jako když upadám do bezvědomí, strašně mi bušilo srdce a v hlavě mi hučelo. Nebyla jsem schopna ovládat svoje tělo, když mi chtěli dát napít, slyšela jsem je, ale nemohla poručit tělu, aby se zvedlo. Trvalo to asi 4 hodiny, potom jsem ještě zvracela a potom naštěstí usnula a vzbudila se již vpořádku. Nikomu z ostatních se tohle nestalo a ani mi nechtěli uvěřit, když jsem jim pak popisovala ten pocit, jako bych měla duši mimo tělo.. Je možné, aby marihuana způsobila takovýhle stav? Děkuji.

Odpověděl: Jakub Minařík
Dobrý den Májo, stav, který popisujete, asi nebyl moc příjemný. Ptáte se, jestli je možné, aby to způsobila marihuana. Je to možné. Je možné i to, že jste to zažila jen vy a vaši přátelé ne. Při intoxikaci drogou je časté, že každý má odlišné "zážitky". Neodpustím si ale varování: je dost dobře možné, že, pokud byste chtěla zase někdy zahulit, by se vám mohl tento stav vrátit. Rozhodnutí je samozřejmě na vás, ale zkuste si to nechat projít hlavou a dávejte si pozor... :)