end
X
Beru piko uz 4 mesice a az dnes poprve sem si uvedomil co vsechno sem stratil-da se rict ze uz nemam nic na cem bymi zalezelo.Davky cim dal vic zvisuju a nevim jestli to dokazu zmirnit.Rikal sem si ze si dam pauzu tak na dva tydny,ale bojim se co to se mnou udela.Myslite ze uz muzu mit apstak?Posledni 2mesice to beru tak 2-3 tydne a nejhorsi je ze driv sem mel pocit nedat si-uz po jedne care 0,1g a ted nejsem spokojeny dokut jich nedam tak patnast a nejsem prekopany.Prvni mesic sem to daval nosem potom sem to skusil jehlou a asi vite jak to dopadlo.Tehdy sem na to zacal mit veci chut-potom cosme meli s kamosem celou ruku dopichanou sme si rikali ze to budem davat po staru.Pokud si dobre pamatuju tak sem si strilel tak mesic,ale s veci co se mi v zivote nejvic vrili do pameti je tahle ta jedina kterou lituju ze si pamatuju.Tenhle mesic sem si zacal znovu strilet protoze se mi otom uz aj zdalo a uz sem to nemohl vydrzet.

Odpověděl:
No, pokud s tím chcete něco udělat, tak je to stále relativně včas na to, aby se to obešlo bez větších problémů. I když - na druhé straně - motivace ke změně v téhle fázi nebývá valná. Ale třeba jste vyjímka. Co asi je dobrá zpráva - tak závislost se u vás nejspíš ještě nerozvinula. Je k ní potřeba víc, než 4 měsíce braní. A pokud si ji nechcete opatřit - tak doporučení "dát si delší pauzu" je rozhodně na místě. Protože - pokud si ji nedáte - vzpamatujete se až bude dg. závilost nepochybná - pak ale budete mít potíže o řád horší, než teď. Pokud myslíte že CHCETE, tak stačí jen vysadit. Čeká vás nějaký ten den spánku, frontální útok na lednici a pak takových 14 dní stavu něco mezi únavou či imperativním usínáním (to obyčejně v době, kdy potřebujete být bdělý) a nespavostí (většinou v době, kdy chcete spát a odpočívat). Jiné odvykací obtíže vám nehrozí. Co musíte přemoct, jsou chutě. Ale - pokud s tím chcete něco udělat, tak to tak strašné nebude. Obyčejně, pokud se někdo rozhodne, tak svoje chutě zvládne - s většíma, nebo menšíma obtížema. Pokud byste chtěl praktický návod: 1. abstinujete ze dne na den a z týdne na týden. Je to mnohem snazší. dlouhodobější cíle nechce na později. 2. dodržujete nějakou rozumnou životosprávu - dobře a pravidelně spát, rozumě jíst a dostatečně pít je základ; trocha pohybu a nějaké inteligentní zaměstnání odpoledne - pomáhá zvládat chutě a ... 3. minerály a vitaminy pomohou organismu se zrestaurovat (nedoporučuju ty šumivé - trávící trakt je někdy blbě snáší a letí ven kudy přišly); k pití doporučuju Magnesii - hořčík taky celkem pomáhá. 4. vhzledem k anamnese injekčního braní - stálo by za to nechat si vyšetřit žloutenky a HIV. Jistota je jistota. P.s. Kdyby jste chtěl s někým rozumným mluvit a poradit se - napište odkud jste - pokusím se vám kontakt zprostředkovat. Držim palce. :-)