akutní
squibb
Má přítelkyně má mononukleózu.To znamená,že existuje velká pravděpodobnost,že tuto nemoc mám taky.Problém je v tom,že sem měl ve středu špeka(marihuanu) a bojím se jít na krevní testy,aby se rodiče nedozvěděli o tom,že hulím.Přítelkyně měla špeka v pondělí a nic jí nenašli.Dnes (4.9.) byla na krvi.Můžete mi prosím co nejrycleji napsat,jestli hrozí,že mi na krevních testech najdou THC v krvi.Děkuji Squibb

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, nevidím důvod, proč by při testech na mononukleózu v laboratoři zjišťovali přítomnost drog v těle. Nehledě na to, že takové testy jsou z krve hodně drahé a tak se když tak dělají spíš z moče. Ani tak ale opravdu nemyslím, že se tím bude někdo zabývat. Kromě toho, nevím, kolik je Vám let, ale pokud víc než 18, lékař nemá rozhodně právo sdělovat cokoli bez Vašeho souhlasu o Vašem zdravotním stavu rodičům, tedy ani to, jestli užíváte drogy nebo ne. Myslím, že tedy v tomto případě můžete být klidný. Jen mě napadá, že pokud byste měl být nemocný, nejsou zrovna drogy to, co by Vám na zdraví přidalo...