MDMA
Roxana
Dobrý den, mám nízký tlak 90/60 a sníženou funkci štítné žlázy, beru Letrox 50. Je pro mě užití MDMA rizikové? Může se mi po užití tlak snížit? Děkuji

Odpověděl: Jakub Chudomel
Dobrý den Roxano,
díky za dotaz.
Dovolím si jej trochu parafrázovat. Ptáte se na to, zda můžete bez rizika fetovat, když nejste zcela zdravá, že?
Vážně vás nenapadá správná odpověď?
Můžete dělat všechno, pro co se rozhodnete. Jste, tuším, dospělá a svéprávná. Odpovědnost za všechny své činy však nesete sama. Nemůže ji za vás nikdo převzít - například bagatelizací rizik v debatě o fetování na webové poradně. Nakonec se stejně musíte rozhodnout sama. Proto vám přeji, abyste se rozhodovala správně.
Asi není žádná novinka, když vám napíšu, že užívání psychoaktivních látek, chcete li drog, v dávkách, prostředí, a původu tomu odpovídajícím je hazard se životem i pro zdánlivě zdravého člověka. Tohle přeci všichni víme. Tisíce a tisíce každoročně svoji nedůvěru vůči tomuto trvzení odskáčou vlastním životem, nebo trvalým poškozením zdraví.
Stojí vám to riziko za to?
krásný den Jakub Chudomel