Dojezd po mdma
Nothin56
Dobrý den, v sobotu jsme si s kamarady po delší době ulítly na mdma, každý jsme zkonzumovali za večer asi něco kolem 1g , který jsme si postupně dávali do alkoholu. Všichni jsme měli halucinace a bylo to pro všechny strašně nepříjemné, nevěděli jsme co je realita a co ne... Spali jsme na druhy den cca hodinu max. Druhy den jsme pouze pili alkohol a dali jsme si malou čáru pervitinu, ale ani jsme to nepociťovali, ze by to něco udělalo, mělo to byt jen na spraveni, abysme mohli fungovat přes den, ale proste jakoby nic. Další celou noc jsme pili alkohol a nikdo nebyl unavený. Nespali jsme asi 2 dny , 3 den jsme spali každý cca 10 hodin, ale probudili jsme se s tlukotem srdce, bolestmi břicha a já si připadám jak kdybych měl umřít, dostával jsem furt “elektricky šok”, když jsem zamouřil oči, jsem unavený a nic se mi nechce, akorát cítím bolest ledvin a jsem dost smutný..Prosim co se mohlo stát a jak dlouho tento špatný stav muže pokračovat? Nikdo z nás není pravidelný konzument drog, jen po dlouhé době jako úlet, ale tohle bylo fakt hodně divny a je nám zle.

Odpověděl: Jakub Chudomel
Dobrý den Nothin56 ,
díky za dotaz.
Obecně vzato - čertví, jaké svinstvo jste do sebe nacpali, ale mdma to asi nebylo.
Opravdu těžko uvažovat, k čemu všemu došlo, ale pokud píšete, že účinky byly u každého z vás podobné, nejpravděpodobnější se jeví, že jste nakoupili nějaký hnus...
To je riziko fetování, pokud pořizujete drogy na černém trhu - že nikdy nevíte, co jste si vlastně pořídili. Co přesně konzumujete. A věřte mi, že fantazie dealera, který si může přijít na nějaké peníze, bývá obrovská. Ve své touze po intoxikaci lidé nakoupili a pozřeli nejneuvěřitelnější jedy.
Alternativa číslo dvě je předávkování. Obsah účinné látky bývá speciálně u mdma nepředvídatelný. S tragickými dopady. Možná buďte rádi, že jste to přežili.
Poučila vás tato "jízda" v něčem?
Jakub Chudomel