Dotaz na drogy
Nick
Dobrý den, mám dotaz, jak dlouho je pervitin v krvi při užívání každý den 5 dní. Mám jít 14.7.na test,kde se bude zjišťovat právě i užití drog. Je možné, že už to bude z krve do té doby pryč, když jsem drogu užila ještě i dnes 7.7.odpoledne? Předem Vám moc děkuji za odpověď

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den,
přesně Vám to říct neumíme, je to vždy velmi individuální, každý organismus je jiný, stejně tak kvalita konzumované látky, obsah účinných látek atd...
Orientační údaje prokazatelnosti pervitinu přibližně takto:
detekce moč = 3 až 21 dní (při ,,občasné" konzumaci cca do týdne)
detekce krev = 1 až 3 dny
detekce sliny = totožná jako u krve
Netuším, proč a kde jste testovaná a co by Vám případně hrozilo za postihy. Stejně tak netuším, proč užíváte, když víte, že budete absolvovat testy. Jak moc je to pro Vás těžké dodržet?
Pokud budete chtít, můžete napsat více (lze využít i skrytá poznámka, která není součástí veřejné části webu).
MK