Po užití pervitinu
Andula
Dobry den, chci se zeptat skoro vzdycky kdyz jsem uzila pervitin(jen nosem) tak sem zacla krvacet z vaginy?a pak treba druhy den i z nosu..Jak je to možné ? A to nejsem pravidleny uzivatel jen treba jednou za mesic..ted uz teda vubec..dekuji za odpoved..

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
při konzumaci nosem, je krvácení celkem běžný jev - průběžná konzumace drog (kokain/pervitin) způsobuje odumírání tkáně a tím postupné poškozování nosní přepážky. Rychlost tohoto procesu závisí na množství okolností (frekvence užití, čistota užité drogy, věk a odolnost jedince, hygienické návyky).
Co se týče menstruace, jde o citlivý proces, který může být ovlivněn čímkoliv, včetně únavy, stresu atd., stejně tak drogami. Pravidelné užívání jakékoliv drogy, je samozřejmě velkým zásahem do organismu, tudíž může mít vliv i na celkový stav metabolismu.
Netuším, do jaké míry Vám konzumace drog zasahovala do života a jak dlouho už nezasahuje.
Píšete, že již neužíváte. Problémy, o kterých píšete, jsou tedy už v pořádku?
MK