jak z toho ven
Marie
Dobrý den, prosime o radu jak dostat blizkou osobu zpět do rodiny, nechce po pul roce mimo domov s nami komunikovat, takže kdo mohl se snažil domluvit, vytahnout z drogového prostředí ve kterém se zdrzuje ale bohužel bez úspěchu.

Odpověděl: Markéta Kordová
Marie, zdravím Vás,
nebývají to zpravidla jednoduché situace a jednorázovou univerzální účinnou radou, bohužel, nedisponujeme. Vždy je třeba mít více ucelených informací o celkové situaci, doporučovala bych osobní konzultaci, kde je více prostoru na doptávání se apod.
Nevím, kde žijete, pokud by nebylo pro Vás obtížné navštívit naši poradnu v Praze, můžete se obrátit tam. Níže případně kontakt. Zdali jste odjinud, uveďte prosím, jaká města máte v dobrém dosahu, pokusíme se Vás vhodně nasměrovat jinam.
Poradna pro rodiče, SANANIM
Žitná 1574/51
Praha 1
mapa
pevná linka: +420 284 824 234
mobil: +420 739 268 527
e-mail: rodice@sananim.cz
Pondělí
9 - 19
Úterý - čtvrtek
9 - 17
Pátek
9 - 15
http://www.sananim.cz/o-nas-1/poradna-pro-rodice-ppr.html
Zde základní informace pro rodiče:
http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
http://poradnaprorodice.cz/9-rad-rodicum.html
Pokud se budete potřebovat na cokoliv doptat, jiný kontakt, napište kdykoliv znovu.
Mějte se zatím hezky, MK