OTÁZKA
paja
Už jsem vám psala.Ptal jste se odkud jsem.Tím mým stěhováním jsem se dostala až do Milevska.To je okres Písek.
Děkuji za odpověd´.Právě když mi nedávno volal tak chtěl prijed a ze si tady vypere a tak podobně.Měla jsem strach že se to všechno vrátí.Když mu teče do bot tak to zkouší,jen nevím co si mám pořád vymýšlet.
paja

Odpověděl: Jakub Chudomel
Opět vás zdravím Pájo,
pokud bych vám mohl nabídnout svůj názor, myslím si, že vymýšlet si nemusíte nic. Buďte vůči synovi otevřená. Řekněte o svém strachu, o tom, že si přejete, aby se šel léčit. Máte právo si sama určit, koho ve svém životě chcete a proč a co nechcete.
Posílám vám pár odkazů a kontaktů. Jednak na sociální pracovnici přímo v Milevsku, která vás určitě vyslechne, případně bude vědět, kde v nejbližší okolí najdete odbornou službu pro rodiče závislých osob.
Odborné sociální poradenství v Milevsku
Pondělí, středa               8:00 - 12:00   12:30 - 17:00
Úterý, čtvrtek, pátek     8:00 - 12:00
Najdete nás: MěÚ Milevsko - nová budova, 1. patro, Za Radnicí 95
(bezbariérový přístup z parkoviště za úřadem - směr podle orientačního značení)
Mgr. Věra Křížová, sociální pracovnice. Telefon: 702 133 122.
E-mail: poradenstvi@socsluzbymilevsko.cz
Více o této nabídce najdete zde:
https://www.socsluzbymilevsko.cz/odborne-socialni-poradenstvi-milevsko
A zde je kontakt odkaz na odbornou službu v Táboře:
Centrum adiktologických služeb Auritus
Adresa: Klokotská 114, Tábor, 390 01. Telefon: 381 255 999
E-mail: auritus@auritus.cz
Více o této službě v Táboře najdete zde: https://www.auritus.cz/poradenske-centrum/# .
A nakonec ještě v Písku:
Arkáda - sociálně psychologické centrum, z.ú.
Husovo náměstí 2/24, 397 01 Písek
Telefon: 382 211 300. E-mail: info@arkada-pisek.cz
Provozní doba:
pondělí, středa, pátek: 8:00-15:00
úterý, čtvrtek: 8:00-17:00
Více se o nich dočtete zde - http://www.arkadacentrum.cz/rodiny-s-detmi/poradenstvi-pro-rodice
Doporučuji vám se na některou z uvedených služeb obrátit a doptat se dále u nich. Nejméně táborští a písečtí by mohli organizovat i setkávání rodičů.
Pokud byste ještě něco potřebovala, určitě napište.
S pozdravem JCH