Jak dlouho vydrží pervitin v tele
Petr
Chci se zeptat.muj syn asi zrejme použil pervitin.myslim si ze v sobotu.objednala jsem si v lékárně test na pervitin na liznuti, ale přijde až zítra dopoledne.je možné ze slin zjistit jestli v sobotu použil pervitin?

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den,
pervitin je detekovatelný z tělních tekutin v těchto přibližných časech:
detekce moč = 3 až 21 dní (při ,,občasné" konzumaci cca do týdne)
detekce krev = 1 až 3 dny
detekce sliny = totožná jako u krve
Musíte, ale brát v potaz, že toto jsou pouze orientační údaje. Vždy záleží na několika dalších aspektech:
1. na intenzitě předešlé konzumace
2. na kvalitě drogy
3. na organismu, jak dalece je schopen se s procesem odbourávání toxických látek z těla vypořádat
Doporučuji pročíst tyto informace:
http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke/testovani-na-pritomnost-drog.html
Pokud byste stála o konzultaci, můžete se objednat k nám do Poradny pro rodiče, zde informace a kontakt: http://www.sananim.cz/o-nas-1/poradna-pro-rodice-ppr.html
V případě doplňujících dotazů neváhejte ještě napsat, mějte se zatím hezky, MK