Žily k pláči
dobrý den,, mám dotaz.. mám od malička špatnou sráženlivost krve.. špatně se mi prokrvují končetiny,maličko se bouchnu hned modřina.. KDYŽ SI NASTŘELÍM BUD : nenatečou,kapou nebo natečou ale po kousku pálí a začne se dělat hrča.. občas se jich stačí jen dotknout a hned hrča. samozřejmě zmodrají až zfialový.. a najistou dobu se schovají a vubec nejsou.. čím by to mohlo být ?? děkuji za odpověd

Odpověděl: Tereza Ehrenbergerová
Dobrý den,
to je bohužel spíš otázka na nějakého internistu či více specializovaného odborníka - může jít opravdu o projev nějaké poruchy srážlivosti nebo nějakého cévního onemocnění, ale ve vašem případě může hrát roli i opakované poškozování jehlami a potom samozřejmě i samotnou drogou a různými dalšími látkami v krevním řečišti... Může se jednat i o známku špatné výživy, nedostatku vitaminů. Variant je hodně. Chtělo by to, aby vás někdo viděl osobně, podrobněji vás vyšetřil a potom vám doporučil, co s tím. V Kontaktních centrech vám mohou poradit, kam se nejlépe obrátit, někde mají možná k dispozici i lékaře, který vám lépe poradí.
Bohužel vám takhle na dálku asi víc nedokážu říct. Kdybyste si někdy chtěla v klidu a bez odsuzování promluvit o tom všem, s čím se teď potýkáte, určitě se ozvěte. Rádi vám napíšeme nějaké kontakty ve vašem okolí, kde můžete najít podporu. Stačí napsat větší města, která máte dostupná.
Držte se a buďte na sebe opatrná...
Zdraví
T.E.