Pervitin
Xiaomi
Ahoj,pervitin beru občas tak 2xdo měsíce jen jednu noc.Chci přestat úplně ale nejde mi to pokaždý si to seženu nebo ono mě .Beru to spíš jako odreagování 9d kazdodenniho stereotypu .Co dělat mám teda ze začátku hned když chci přestat a další kroky a tak ...díky packo

Odpověděl: Amrit Sen
Xiaomi, zdravím Vás,
díky za důvěru. Gratuluji k tak zásadnímu rozhodnutí, je fajn, že se snažíte. Že se Vám nedaří, je běžné, v tom je záludnost drog a závislosti, které můžete dříve, nebo později, zcela propadnout, když podceníte podporu odboré pomoci, nebo svépomocného společenství uzdravujících se a uzdravených uživatelů drog.
Znamená to zavolat a objednat se, nebo rovnou zajít do některé adiktologické ambulance, AT poradny, či mítink NA -Anonymních narkomanů.
Při osobním pohovoru, nebo na otevřeném mítinku, kam se objednávat nemusíte, se dozvíte, jak na to, a jak to dělají ostatní, můžete sdílet zkušenosti, pocity, radosti i starosti, které právě prožíváte.
Když napíšete ve kterém větším městě bydlíte, rádi Vám potřebné kontakty na bezplatné služby, které mohou být poskytovány i anonymně, obratem pošleme.
Jak je můžete, podle oblasti a typu zařízení, vyhledat sama, se dozvíte na stránkách naší poradny, v rubrice Kontakty: http://www.drogovaporadna.cz/kontakty.html
Pokud jste z Prahy, nebo okolí, můžete kontaktovat pracovníky těchto zařízení:
Adiktologická ambulance AA SANANIM
Žitná 1574/51
110 00 Praha 1
Telefon: +420 724 521 913
E-mail: klinika@sananim.cz
Web: http://www.sananim.cz/o-nas-1/adiktologicka-ambulance-a-adiktologicka-ambulance-pro-mladistve-aa.html
Pokud se nedovoláte, právě pracují s klienty. Pošlete SMS a mějte trpělivost. Ozvou se Vám hned, jak to bude možné.
Provozní doba:
Pondělí    12 - 20
Úterý    9 - 13
Středa    9 - 17
Denní stacionář DST SANANIM
Janovského 26
170 00 Praha 7
Telefony: +420 220 803 130, +420 220 800 041
fax: +420 266 710 489
Mobil: +420 605 212 175
E-mail: stacionar@sananim.cz
Web: http://www.sananim.cz/o-nas-1/denni-stacionar-dst.html
Přijít můžete i bez objednání na úterní, nebo čtvrteční otevřenou skupinu, která začíná v 10:30 a končí ve 12:00.
Provozní hodiny:
Pondělí 8:00 - 16:00  16:30 - 20:00
Úterý 8:00 - 16:00
Středa 8:00 - 16:00 18:30 - 20:00
Čtvrtek 8:00 - 16:00  17:30 - 19:00
Pátek 8:00 - 15:00
Svépomocné sdružení uzdravujících se a uzdravených závislých:
NA - Anonymní Narkomani (Narcotics Anonymous) CZ
https://anonymni-narkomani-cz9.webnode.cz/
https://anonymni-narkomani.webnode.cz/
https://anonymni-narkomani.webnode.cz/narkomani/
https://anonymni-narkomani-cz9.webnode.cz/o-nas/
https://anonymni-narkomani.webnode.cz/a12-kroku/
https://anonymni-narkomani-cz9.webnode.cz/program-na/
https://anonymni-narkomani-cz9.webnode.cz/online-setkani/
https://anonymni-narkomani-cz9.webnode.cz/kontakt/
https://anonymni-narkomani.webnode.cz/kontakt/
Situaci nepodceňujte, čím dříve podniknete konkrétní kroky k životu bez drog, tím dříve uchopíte život do vlastních rukou.
Přeji Vám vše dobré, držím palce!
Amrit Sen