Špatný vpich.
BREET
Dobrý den, už nějakou dobu jsem uživatelka pervitinu injekční aplikací, vpich při aplikací byl špatný (nejspíš sem projela žílu) nikdy se mi to nestalo, udělalo se mi v místě vpichu boule po několika dnech masirovani atd zmizela. Při dalším vpichu se mi to udělalo hned znova, boule je natekla,zarudla a tvrdá boli jen když mám ruku v jedné poloze a změním jí vten moment je bolest nesnesitelná. Abscess si myslím že to není. Děkuji za odp.,

Odpověděl: Amrit Sen
Breet, zdravím Vás, díky za důvěru.
Je dobře, že píšete, o jaký konkrétní zdravotní problém jde, nedokáže nikdo, tedy ani my, takto na dálku určit, natož léčit. Obojí, jistě tušíte, však dokáže lékař, jehož pomoc Vám doporučuji bez prodlení vyhledat.
V opačném případě byste riskovala další, ještě závažnější problémy, díky nimž byste mohla přijít o paži a v krajním případě při celkové sepsi o život.
Měřte si tělesnou teplotu, pokud je zvýšená, na nic nečekejte a jeďte například do pohotovostní ambulance v nejbližší nemocnici, či klinice. Můžete tak předejít chirurgickému zákroku a díky nasazení antibiotik budete mít velkou šanci, že se rychle uzdravíte.
Určitě si do okolí místa, lépe ani do postižené končetiny, nejlépe však vůbec, neaplikujte.
Ať už jde o absces, nebo jinou komplikaci a máte "nepřekonatelné" zábrany navštívit lékaře, je tu ještě možnost nechat se ošetřit pracovníky karlovarského Kontaktního centra Světlo Kadaň, které má ale přes víkend zavřeno. Ti Vám ale antibiotika předepsat nemohou, takže počítejte s tím, že Vás budou po nejzákladnějším ošetření bez pochyb motivovat k tomu, abyste lékaře následně vyhledala:
Kontaktní centrum Světlo
Sportovní 359/32
360 09 Karlovy Vary
E-mail: kctpkv.svetlozs@seznam.cz
Telefon: +420 773 140 022
Web: https://www.svetlokadanzs.cz/
https://www.svetlokadanzs.cz/k-centrum-kadan/
Užitečné odkazy:
http://www.edekontaminace.cz/clanek/2/504/absces-znamy-neznamy.html
http://www.edekontaminace.cz/clanek/2/25/abscesy-atd-vcetne-protiinfekcniho-dvanactera.html
http://www.edekontaminace.cz/clanek/2/92/rady-vsemi-mastmi-mazane.html
http://www.edekontaminace.cz/clanek/6/121/dekontaminace-iii_2008-harm-reduction.html
Doporučuji Vám vzít Vaše současné potíže jako zdvižený prst, vzkaz, jasnou zprávu Vašeho organizmu o tom, že pro Vás drogy nejsou tím pravým. Pokud ho nevezmete vážně, počítejte s nárůstem závažných problémů, které se budou jen prohlubovat.
Není li ve Vaší moci dát si od drog do Vašeho úplného uzdravení oraz, přemýšlejte o své závislosti, jestli by nestálo za to zajít si do Káčka, nebo jiného zařízení, které poskytuje podporu a odbornou pomoc, konzultace, poradenství a další bezplatné služby uživatelům návykových látek a o tom všem si nezávazně, lze i zcela anonymně, popovídat.
Přeji Vám vše dobré, ať jste brzy v kondici.
Buďte na sebe opatrná, Amrit Sen.