Pomoc
Martin S
Dobrý den, mám problém...
Byl jsem závislý na pervitinu, užíval jsem jej pouze snupanim měl jsem s tím veliké problémy, finanční dělal jsem problémy a prodával i věci kvůli pervitinu. Již půl roku úspěšně absitnuji vyhýbám se pervitinu a lidem okolo, jenže poslední dobou po pervitinu toužím a zdá se mi o něm občas, těmto myšlenkám úspěšně odvolávám jenže bažení se stává intenzivnějším. A začínám se bát...
Život jsem změnil již dávno, mám přítelkyni, která studuje prestižní školu, a já sám mám prestižní zaměstnání. Děkuji za názor i pomoc

Odpověděl: Markéta Kordová
Martine, zdravím Vás.
Jednak gratuluji k úspěšné abstinenci, jednak je dobře, že jste napsal!
Chutě se mohou dostavit i po delší době, tím je psychická závislost komplikovaná...
Doporučila bych Vám, abyste co nejdříve vyhledal odbornou pomoc a byl v kontaktu s nějakým zařízením, které se specializuje na následnou péči, tedy doléčování. Kde žijete? Napište mi, jaká města máte v dobrém dosahu, pošleme Vám kontakty, kam případně zajít. O tom, co prožíváte je zapotřebí hovořit, naučit se s chutěmi pracovat, lépe se orientovat sám v sobě, abyste uměl žít spokojeně a zvládnul se vyhnout případným selháním.
Určitě se ozvěte!
Markéta