Doba detekce při denním uzivani
Liška
Dobrý den, chodivam na renarkon na testování na pervitin z moči. Vydrzim 10 dni abstinovat a stejně je tam slabá čárka. Zajímá me, jak dlouho zpětně prokáže slinny test na probačni a mediační službě? Beru denně. Děkuji za odpověď

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den,
obávám se, že pokud berete denně, nemáte moc šanci mít test v pořádku...
Zde orientační údaje:
Pervitin
detekce moč = 3 až 21 dní (při ,,občasné" konzumaci cca do týdne)
detekce krev = 1 až 3 dny
detekce sliny = totožná jako u krve
Berte, ale prosím v potaz, že toto jsou pouze orientační údaje. Vždy záleží na několika dalších aspektech, jako je intenzita předešlé konzumace, kvalita užité drogy a také záleží na organismu, jak dalece je schopen se s procesem odbourání toxických látek z těla vypořádat, může to být opravdu hodně různé. Proto nelze nikdy předem určit, kdo a kdy, bude již zcela beze stop.
Stačí to takto?
MK