Hledám poradnu
Katrin
Přeji dobrý den. Ano,jsem to opět já, Katrin. Nejdříve bych Vám chtěla moc poděkovat za Vaši odpověď. Máte naprostou pravdu,ve všem. Otevřeli jste mi oči,které jsem měla dosud přivřené,ale už nebudu. Vím,že ho nesmím(syna) pořad omlouvat a litovat. Musím být tvrdá,i když ho mám ráda,je to pro jeho dobro. Jen se chci ještě zeptat. Jsem z Ústí nad Labem,kde tady ,prosím,najdu poradnu pro rodiče závislých osob..??? Moc Vám děkuji za odpověď. Zdravím Katrin

Odpověděl: Jakub Chudomel
Dobrý den Katrin,
to jsem rád, že jsme vám dokázali smysluplně poradit. Díky za díky.
Co se týče doporučení, máte v Ústí více možností, kam se obrátit.
První možností je Drug out club, který najdete na adrese - Velká Hradební 13/47, 400 01 Ústí N.L.
Mají samostaný Program pro rodiče a blízké, Nové klienty uvítají po osobní či telefonické domluvě na tel.: 720 347 918. Objednat se lze i prostřednictvím e-mailu na adrese: ambulance(zavinac)drugout.cz. Více o tomto poskytovateli můžete najít zde - http://www.terapiezavislosti.cz/ .
Další možností je kontaktovat program sdružení White Light, ambulantní léčba, Pražská 166/47, Ústí n.L. - Vaňov. Telefon: 725 874 363, email: ambulance(zavinač)wl1.cz. Více zde - https://wl1.cz/kontakty/ .
A další vaší možností je obrátit se na Adiktologickou ambulanci Masarykovy nemocnice (Budova: P, Podlaží 1). Najdete zde adiktoložku Mgr. Karolínu Hönigovou. Tel.: 477 114 377, Email: karolina.hoenigova@kzcr.eu
Ambulance zajišťuje tyto služby:
- diagnostiku závislosti
- poradenství pro rodiny
- návaznost a plynulost léčby - léčebny a komunity
- doléčování po ukončení léčby
- edukaci zaměřenou na snížení rizik spojených s užíváním drog
- substituční program
I zde je nutné objednání předem. Není nutné žádné doporučení. Více o této poradně naleznete zde - http://www.kzcr.eu/cz/ul/pro-pacienty/zdravotnicka-pracoviste/psychiatrie/adiktologicka-ambulance/ .
Ve všech případech jde o vysoce odborné a bezplatné poradenské služby.  Určitě se na ně obraťte.
S pozdravem JCH