drogy
xtc
Dobrý den, chtěla bych se zeptat ohledně drog pervitinu naposled před týdnem sem měla pervitin a mam myt dnes testy ale bohužel jsem toho vyfetovala více než přes 3 gramy a zajímá mě jak dlouho budu mít v moči pervitin

Odpověděl: Jakub Chudomel
Dobrý den xtc,
díky za dotaz.
Pervitin se z těla vylučuje močí z velké části nezměněn po řadu dní (v moči se objevuje již za 20 min. po aplikaci). Biologický poločas (doba, za kterou tělo vyloučí polovinu látky) je 12 - 34 hodin. Jeho detekce laboratorními metodami v moči je možná při intenzivním užívání až 3 týdny, při občasném užití do jednoho týdne, z krve je možné užívání zjistit 1 až 3 dny. Velmi závisí na množství užité drogy.
Testy jste měla mít včera - zajímalo by mě, jak dopadly? Napíšete? V dotazu se nezmiňujete, o jaký druh testu jde. O rychlosti vyloučení metabolitů pervitinu z těla rozhoduje celá řada faktorů. Každý jsme trochu jinak stavěný a na rychlost vyloučení metabolitů to má velký vliv.
A proč takový test podstupujete?
J.CH.