Pomoct
Kristýna
Zdravím, psala jsem vám včera a zapomněla jsem se zeptat to hlavní co jsem chtěla ☺ poslední dobou mám strašný problémy s pamětí jako tmu a vůbec netušim co jsem chtěla udělat nebo co se stalo ale o to nejde spíš mě zajímá když se rozhodnu jít se ambulantně léčit nebo jak se tomu říká může se stát že by jsem měla problém že socialkou? A pokud by jsem chtěla např. Jen antidepresiva u psycholožky a nemusím ji říkat že je chci jelikož mám deprese stavy uskosti nebo strašný strach? Aby se mě chápali o co my jde mám dvojčata 6 měsíční pokud někomu řeknu že fetuju a chci pomoct nechci aby mi nakonec vzali děti. Než jsem začala z pernikem odsuzovala jsem typy matek co fetujov zanedbavaj svoje děti nejsem tenhle typ matky a nikdy by jsem jim nic neodeprrela jenom kvůli sobě Maj všechno to co Maji mít, peníze si dělám stranou člověk co bere dlouhý se tak nak naučí v tom chodit a dělat peníze a este chci podotknout že když jsem zjistila že jsem těhotná přestala jsem že vším měla jsem strašný schyzi no prostě nejhorší 9 měsíců, naladovost uskost nepřetržitý pláč bludy nymyslela jsem si věci Ktere nejsou vynila jsem zato přítele tak nakonec rozchod... Znám po porodu se přítel vrátil já nevydela jiný únik stoho tak se necítít a hledala si duvody proč začít znovu a cítit se stejně jako dřív,, z dvojčaty a po porodu to stejně není tak jsem si začala namyslet že mě podvádí proto jak vypadám a jediný co mě zachrání nebo mění je perník,, hloupost ale v tu dobu to bylo jiný nakonec jsem spadla zas do toho přítele vyhodila ale teď mám oči konečně otevřené a vím že špatná matka nejsem dala by jsem jim všechno ale špatne to je nevenuji se jim tak jak by jsem chtěla na perníku nemám žádný problém spím, jim dojezdy mám minimální spíš už vím jak na ně a neřeším je spíš mám problém po 3as 4 dnech začnu bezdůvodně křičet být nervózní pak jasně že se rozbrecim a po hodině si uvědom že to mám stoho je mi stoho na nic jelikož kricim jak blázen s dvěma detma doma proto se ptám zda by mi predapsala doktorka antidepresiva nechci říkat že jsem brala perník nebo tak něco,,, jinak momentálně jsme ve fázi kdy se chce přítel vrátit stim že skončím že vším a mám taky obavy ze se budu zase chovat jako psychicky narušena hysterka a vyhledávat zase jen hádky a bude to končit dvouhodinovým pláčem takže potřebuji prášky nebo něco scim fungovat,, dopravu poslední otázka ☺ je lepší přestat hned a úplně nebo snižovat např. 1 za týden a min a min každý my říká něco jiného. Brala jsem denne jak jsem psala ovládám to je spím jim i potřebu hodně mluvit člověk se to naučí teď mám pauzi tak 4 dny potom začnu litovat svůj život tak se na to vykaslu a fakt maličko si dám jenže poslední měsíc mám potom obrovský strachhh ale strašný může to být stoho že většina přátel stoho mají schizofrenie stoho a já se bojím že to budu mít taky,, omlouvám se za tak dlouhý popis a díky

Odpověděl: Amrit Sen
Kristýno, opět zdravím,
díky za přízeň, důvěru a obsáhlou zpověď, nemáte to vůbec lehké, je na čase přejít od úvah a předsevzetí k činům, jinak, jak sama tušíte, bude opravdu zle.
Že vyhledáte odbornou podporu a pomoc Vaše děti neohrozí, naopak.
Za prvé se o tom nikdo nedoví, protože pracovníci adiktologických služeb jsou povinováni přísnou mlčenlivostí, jak ze zákona, tak z etických důvodů.
Za druhé, "sociálka", neodebírá děti rodičům, kteří se snaží o úzdravu, nebo jsou v léčebném procesu.
Za třetí, riziko, že o děti přijdete, pokud se sebou nezačnete něco dělat, stále poroste, až k tomu nakonec dojde.
Kontakty na bezplatné služby jsme Vám nabízeli a jak je podle oblasti a typu zařízení můžete vyhledat sama, už také víte.
Internetové poradenství má své limity a dávat na dálku odpovědně návod, jak nejlépe vysazovat, respektive přestat s užíváním, nelze.
Začněte osobním, naprosto nezávazným pohovorem s podporujícími odborníky, který může proběhnout i zcela anonymně. Zavolejte jim a domluvte si termín schůzky. Při konzultaci, po bližším seznámení se situaci se dozvíte, jak na to. Doporučí Vám konkrétní užitečné kroky, které pro sebe a Vaše děti můžete podniknout, zároveň Vás upozorní na chyby, kterých byste se měla vyvarovat.
Můžete si sjednat průběžnější schůzky, abyste byla stabilnější a věděla, jak reagovat v situacích, které přinese nejbližší čas, případně Vám poskytnou kontakty na další specialisty v oblasti, například psychiatra - adiktologa, bude li třeba, nebo se v případě Vašeho zájmu domluvíte na formě další spolupráce, šité Vám na míru.
Držím palce a přeji vše dobré,
Amrit Sen.