Odpověď
Kristýna
Zdravim ,,v Miinulen dotazu jsem se ptala zda mužů bit závislá tak teď už vím ze jsem a mám problém dost velký ,,člověk zavírá oči před vsim co spackal a kolik lidi stratil namlouvá si celou dobu co všechno za to muže ,,na druhou stranu jsem rozhodnuta přestat ničí mi ten humus zbitecne hlavu i telo takže na vás dotaz este nemam odpověď rozhoduje se momentálně zda to skusim zvládnout sama nebo potrebuju pomoct kvůli ti moji blby hlave ,,takže tak nak abych pravdu řekla mám stoho strach co bude nebo spis jaka budu ale určitě jsem 100% rozhodnuta ze končím

Odpověděl: Amrit Sen
Kristýno, opět zdravím.
Gratuluji k tak zásadnímu rozhodnutí s užíváním drog skoncovat. To však samo o sobě k uzdravení nestačí. Doporučuji Vám tedy, začít co nejdříve konat, vyhledat odbornou pomoc a nenakládat si vysokým rizikem dalších zklamání a proher, ale to je jen a jen na Vás. Za mě škoda mrhat energií a časem, protože se může stát i to, že se Vaše rozhodnutí, budete li váhat, nebo se spoléhat pouze na vlastní síly a moc, rozpustí v dalších dávkách. Nikde není psáno, že se ještě někdy k takovému rozhodnutí rozhoupete, i když pravda je, že šanci má každý a naděje umírá poslední.
Znamená to vyhledat odbornou podporu a pomoc, to je mé jednoznačné a nejbezpečnější doporučení. Nabízíme kontakty na bezplatné služby, s jejichž odborníky můžete vše osobně probrat a v případě zájmu se domluvit na strategii spolupráce. Stačí napsat, ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte a my Vám je obratem rádi pošleme. Jak vyhledat kontakty na konkrétní adiktologické ambulance, AT poradny a kontaktní centra v dosahu sama, se dozvíte na stránkách naší poradny, v rubrice Kontakty: http://www.drogovaporadna.cz/kontakty.html
Přeji Vám vše dobré, držím palce!
Amrit Sen