Alergická reakce
Martin
Dobrý večer,dnes před půl hodinou jsem užil pervitin nitrožilně,do několika málo sekund se u mě začla projevovat silna alergicka reakce začal sem otykat voblastech obličeje hlavně rtů po celém těle se mi začli objevovat pupínky které jsou lehce nateklé jako při kopřivce,silná rýma ucpanost nosu a celého těla zrudnutí mám s toho blbý pocit a strah můžete mi prosím pomocí a říci čím to může být jaká látka v pervitinu mi tohle mohla způsobit děkuji

Odpověděl: Jakub Chudomel
Dobrý den Martine,
díky za dotaz.
Doufám, že vám je již lépe. Pokud ne, bylo by dobré ihned navštívit lékaře. dejte prosím vědět, jaký je váš současný stav. Nevím, odkud jste, ale pokud na lékaře nedosáhnete, můžete si jednak zavolat záchranku, nebo navštívit Kcentrum, kde vám lékařskou pomoc zprostředkují.
V Praze je takové zařízení třeba na Smíchově, v ulici Na Skalce 819/15, 150 00 Praha 5 - mapa .  mobil: 605 240 501, e-mail: kacko@sananim.cz ; více zde - http://www.sananim.cz/o-nas-1/kontaktni-centrum-kc.html .
Nelze takto na dálku usuzovat, zda jde o vliv nějaké příměsy v pervitinu, zda jde o vaši alergickou reakci na drogu, některou její součást, nebo na aplikaci, zda jde o psychické rozpoložení, nebo zda jde o kombinaci všech těchto a třeba i dalších příčin.
Užívání drog s sebou podobná rizika přináší. Droga na ulici, než li se k vám dostane, je opakovaně pančovaná různými látkami. Samotná výroba je technologicky a materiálově vcelku nelehká a vyrobit paskvil místo očekávané drogy není úplně vyjímečné.
Dějte vědět, jak jste na tom. J.Chudomel