Prosím naléhavě potřebuji poradit.
Lenka
Prosím naléhavě potřebuji poradit.
Už jsem téměř u konce sil. Minulý rok jsem se rozhodla abstinovat od pervitinu a vyhledala pomoc psychologa. Začala jsem chodit na terapie, které vyústily až v pomoc psychiatra. Několik měsíců jsem to zvládala a začala jsem si pomalu odvykat. Okamžité vysazení nebylo možné protože mám své závazky...

Odpověděl: Markéta Kordová
Lenko, dobrý den,
díky za otevřené sdělení...
obávám se, pokud pojedete tímto ničivým stylem, abyste byla schopna podat výkon v práci, stejně Vás potíže, které jste popsala jako důvod proč se bojíte vysadit, dříve či později, dostihnou...
Z praxe víme, že pokud chtějí naši klienti v životě obstát, je třeba se dát nejdříve do pořádku, pak je možno podávat zase výkony a standartně fungovat. Není to sice zde dne na den, ale lze to. Pokud je Váš lékař přístupný přizpůsobit Vaši léčbu za podmínky abstinence, bylo by rozumné se toho držet.
Chápu, že to máte nesnadné, potřebujete vydělávat, splátky apod., nechcete se o tom, jak by se to dalo vyřešit poradit s právníkem? Spolupracujeme s bezplatnou právní poradnou, mohla byste to tam zkonzultovat.
Ozvěte se ještě!
Markéta