Droga v pití
Honza
Dobrý den, Předevčírem jsem byl s přáteli v baru. Večírek se nám lehce protáhl a bar už zavíral. Tudíž jsme zavítali jinam. Tento bar už na první pohled nevypadal dobře, objednal jsem si pití a povidal si s přáteli. Tohle vše bylo zhruba v 7:00 ráno. Jelikož jsme šli do školy tak kolem 7:30 jsme odcházeli. Zhruba kolem 8:00 ale na mě přišel stav, který jsem dosud neznal. Motal se mi celý svět, avšak ne z alkoholu, ale tak jakoby jinak. Ve škole jsem celý den prospal, když jsem nespal tak nevím co jsem dělal. Nic si nepamatuji. Agresivní jsem nebyl a kolem 11:00 jsem dostal strašnou horečku. Vůbec netuším kdo mi co mohl hodit do pití. Na alkohol jsem zvyklý, pocit opilosti znám. Tak jsem se chtěl zeptat, jen jestli nevíte jaká látka mi tohle mohla způsobit. Děkuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Honzo, dobrý den,
bohužel, to tímto způsobempřes internet nepoznáme, objektivně by to mohl posoudit pouze toxikologický rozbor.
Tak si tak, ale říkám, pokud jste celou noc nespal, z baru šel rovnou do školy, mohla také výraznou roli sehrát únava. Organismus Vám mohl dát jasně najevo, že jste to přehnal a potřebujete si odpočinout...
Jak jsem zmínila v úvodu, opravdu to tímto způsobem posoudit neumíme. Můžete si zkusit zakoupit širokospektrální orientační test v lékárně a zkusit se otestovat.  Když tak napište, jak to dopadlo.
Mějte se zatím hezky a buďte na své drinky opatrný, tím myšleno, nenechávat je bez dohledu.
S pozdravem, MK