Marihuana nespavost
Jan
Zdravím, tak jsem se dovolal na kliniku, zminil jsem ze jsem s Vami byl v kontaktu a i presto jsem byl velice stroze odmitnut ze nove pacienty neprijimaji.

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím vás, Jene,
tak to je mi líto. S kým konkrétně jste mluvil? S paní doktorkou Miklovičovou?
Pravda je, že ono je to s těmi psychiatry v Ostravě i okolí velmi špatné. Ale neklesejte na mysli, mám ještě jeden tip v záloze, ale může to dopadnout úplně stejně. V tom případě bych se ptala, kam pacienty odkazují, pokud mají takto plno.
Ale k věci:
V Ostravě máte v nemocnici psychiatrické oddělení, které vypadá minimálně na webu velmi dobře. Věnuje se obecně psychiatrické péči, doplněné i psychoterapií, kontakt k objednání: 597 373 209: Obrňte se trpělivostí a zkoušejte opakovaně vysvětlovat, jak na tom jste.
Nicméně - jak na tom vlastně jste? Minule to vypadalo, že se to lepší, nebo? Já se jinak určitě pokusím znovu volat do polikliniky a vyptat se, co se stalo.
Zdraví,
Gabriela Minařík.