LOLKO -PIKO
Pikozmrd
Dobrý den, celý cen život jsem seděl u pc 24/7. Po nástupu na Havla jsem začal brát piko every day. Je mi nějaká pomoce? Piko užívám rád a užívám si to a nemůžu se dočkat na další dávku. Je mi pomoci?

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
pokud budete o pomoc stát, tak určitě ano.
I přes to, že užíváte a dle toho co jste v krátkosti uvedl, asi ještě neuvažujete o tom úplně přestat, můžete i tak využívat některých služeb určeným uživatelům...
Rozhodně bych doporučila, abyste si o všem, co se Vám honí hlavou, došel osobně popovídat a informoval se tak o možnostech, kterých byste případně mohl využít. Veškerá Kontaktní centra pro uživatele drog nabízí ve svých službách mimo jiné i poradenské služby, které se dají využít zcela nezávazně, bezplatně a také anonymně. To znamená, že vstupem do Káčka se nijak nezavazujete, můžete se pouze informovat a poté se sám svobodně rozhodnout, zda dalších služeb využijete či nikoliv. Každý, kdo K-centrum navštíví, má právo rozhodnout se pro abstinenci, nebo pro život s drogou. I když neabstinuje, je možné mu nabídnout určité formy péče. Myslím, že tím nemůžete nic ztratit.
Víte kam zajít? Pokud ne, kontakt Vám pošleme, stačí uvést větší města, která máte v dosahu.
V případě, že jste z Prahy, můžete zajít do našeho Káčka (provoz i o víkendu), zde kontakt:
Kontaktní centrum, SANANIM
Na Skalce 819/15
Praha 5
mapa
poradenská linka: 602 666 415
(po - pá 13 - 17)
mobil: 605 240 501
Email: kacko@sananim.cz
facebook: www.facebook.com/kacko/
Provozní doba:
Pondělí
13 - 20
Úterý
9 - 20
Středa
13 - 20
Čtvrtek
9 - 20
Pátek
9 - 20
Víkendy a svátky
13 - 20
http://www.sananim.cz/o-nas-1/kontaktni-centrum-kc.html
Tak to zvažte, MK