Jak najít smysl života
Weru
Zdravím..
je mi necelých 25 let a 10 let beru ,,občas,, pervitin a kouřím trávu.
mam dvouletu dceru a ted prostě nevím jak dál,jak se odpoutat od Fetaku atd??...¨Kudy jít,vždyt ty lidi jsou nejaky vsude..jak se mam smířit stim,že do smrti budu za fetaka ikdyz cista?!...začínám znovu už po nškoikáté...nikdy nebyl přednstni pervitin nebo trava ale bezne veci ikdz nakonec sem dosla k tomu samemu...memu uteku od reality...kam si jit říct o pomoc?

Odpověděl: Markéta Kordová
Weru, zdravím Vás,
dobře, že jste se ozvala a hledáte řešení.
Můžete se obrátit na kolegy z našeho Denního stacionáře (DST), kde máme specializovaný program pro matky/uživatelky, níže kontakt a další info v odkaze.
Těhotným ženám a matkám s dětmi (v péči vlastní nebo jiné osoby či instituce) nabízíme v DST kromě standardních služeb v rámci specializovaného programu:
• řešení drogové problematiky: poradenství, motivační práce, psychoterapie, prevence relapsu
• ambulantní a stacionární léčbu závislosti
• zprostředkování nástupu do rezidenční léčby pro matky s dětmi v TK Karlov
• zprostředkování substituční léčby
• informace o vlivu užívání drog v těhotenství
• zprostředkování komplexní zdravotní péče pro těhotnou ženu, matku i dítě
• bezplatné testování těhotenství
• emoční podporu a provázení
• řešení specifických ženských otázek a poradenství v oblasti intimních vztahů
• podporu rodičovství, péče o děti a rozvíjení rodičovských kompetencí
• psychologickou a pedagogickou pomoc pro děti, případně její zprostředkování
• provázení při snaze získat odebrané dítě zpět do vlastní péče
• sociální a právní servis
• poradenství v oblasti sociálně-právní ochrany dětí
• poradenství v oblasti finančních otázek rodiny
• pomoc a asistenci při jednání s institucemi a úřady (soudy, OSPOD, porodnice, kojenecké ústavy)
• napojování na zdroje dalších služeb (např. pracovní agenturu) a na nedrogovou síť (mateřská centra)
• základní materiální pomoc
V našem zařízení mohou klientky-matky navštěvovat:
• individuální poradenství a terapii (1-2krát týdně)
• čtyřměsíční stacionární intenzivní léčbu
• rodinná a párová sezení a terapie
• motivační skupinu (2krát týdně)
Zprostředkování nástupu do léčby v TK Karlov
V terapeutické komunitě Karlov mohou matky absolvovat pobytovou odvykací léčbu své drogové závislosti společně s dětmi. Denní stacionář zprostředkovává a koordinuje nástup do komunity, vede pořadník a poskytuje přednástupní péči.
Klientky z Prahy či blízkého okolí:
V případě zájmu o nástup do TK Karlov kontaktujte osobně naše zařízení. Společně s vámi zvážíme správnost této volby a postupně budeme vyřizovat veškeré potřebné kroky.
http://www.sananim.cz/o-nas-1/denni-stacionar-dst.html
V případě jakýkoliv dalších dorazů neváhejte ještě napsat.
Tak držím palce, Markéta