Jedno sklo
Testovaný
Dobrý den, vyhulil jsem jednu skleněnku s trávou. Maximálně 0,1g ani to ne. Nemáte nějaký odhad za jak dlouho to budu mít venku z moči?

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás,
díky za důvěru. Nezmiňujete, z jakých důvodů jste byl, nebo máte být testován, odpusťte, že mě zajímá kontext. Možná by pak mohla být odpověď komplexnější a konkrétněji zacílená, ale nevadí, zůstanu v ryze obecné rovině.
Přítomnost THC se většinou, v závislosti na druhu testu, ale zejména na frekvenci užívání, množství a kvalitě drogy, také na metabolismu každého testovaného, detekuje zhruba v těchto časových úsecích:
Marihuana (THC)
Detekce z moči 1 - 30 dní, výjimečně déle, v závislosti na intenzitě předchozího užívání, při občasném užívání se testy negativizují cca do 14 dní
Detekce z krve do 14 dní, při občasném užívání se testy negativizují cca do 10 dní
Detekce ze slin do 14 dní, obdobně, jako z krve
Stačí takto?
Přeji Vám vše dobré, buďte na sebe opatrný,
Amrit Sen.