Problém
Dan
Dobrý den, přestal jsem užívat drogu cca měsíc a je mi čím dál hůř. Chtěl bych pomoci, každý den je mi hůř, nedokážu se soustředit na nic jiného. Zatím jsem si opiat neporidil ale vím, že se to brzo stane. Potřebuji pomoc.

Odpověděl: Markéta Kordová
Dane, opět Vás zdravím.
Měsíc nebrat opiáty, to je skvělé, že jste to vydržel, gratuluji!
Můžete se obrátit na naše ambulantní zařízení, zde kontakt:
Denní stacionář, SANANIM
Janovského 26
Praha 7
(nedaleko Veletržního paláce, mezi zastávkami tramvaje Strossmayerovo náměstí a Výstaviště - vchod se zvonkem přímo z ulice)
mapa
pevná linka: +420 220 803 130, +420 220 800 041
fax: +420 266 710 489
mobil: +420 605 212 175
e-mail: stacionar@sananim.cz
Pondělí
8 - 16
16.30 -20
Úterý
8 - 16
Středa
8 - 16
18.30 - 20
Čtvrtek
8 - 16
17.30 - 19
Pátek
8 - 15
Příjem nových klientů je možný bez doporučení. Pokud je klient odkazován z jiného léčebného zařízení, je doporučení k léčbě vítané.
Podmínky pro přijetí do péče Denního stacionáře
• Věk nad 16 let
• Problémy s užíváním návykových látek
• Chuť změnit svou situaci a pokusit se pro to něco udělat
Nejjednodušší způsob je přijít na motivační skupinu, která se koná každé úterý a čtvrtek od 10.30 do 12.00 a na kterou se nemusíte objednávat.
Nejde o klasickou skupinovou terapii, jak ji možná znáte, je to spíš čas a místo, kde můžeme v klidu společně mluvit o tom, jak se vám daří a co dělat dál. Doporučíme vám, jaká léčba či pomoc je pro vás nejvhodnější apod.
Pro ty, kteří se rozhodnou absolvovat léčbu v denním programu stacionáře, je motivační skupina jakousi vstupní branou.
Pokud je pro vás příliš těžké přijít na motivační skupinu, můžete si telefonicky domluvit individuální konzultaci.
Pravidla účasti na motivační skupině
• Žádné násilí
• Včasný příchod
• Přijďte střízliví - to znamená ne „sjetí"
• Nedomlouvejte si zde žádné obchody
• Důvěrnost
http://www.sananim.cz/o-nas-1/denni-stacionar-dst.html
Pokud se budete potřebovat na cokoliv doptat, neváhejte se ještě ozvat.
Tak držím palce!
Markéta