Thc
No name
Dobry den chtel bych se zeptat jak dlouho se da ze vsech testu poznat uziti thc, a po jakedobe nikdo nepozna ze jsem ju uzil mam cca 70kg sportovni postavy ps: asi je to blby dotaz ale potrebuju to vedet travu jsem skusil jen jednou a moc toho nebylo

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím vás, No name,
bohužel vám na takovou otázku nemůžeme odpovědět se stoprocentní přesností, nicméně s ohledem na jednorázové užití pravděpodobně půjde maximálně o pár dní. Přesný čas bude souviset ne jen s tím, jakou testovací metodu užijete (z čeho budete testovat - krev, moč, sliny - a čím, zda půjde o testy, které lze koupit v lékárně, které reagují často i déle, než testy laboratorní, protože jsou citlivé na celou skupinu látek, tedy i metabolity, které se z těla vylučují i řadu hodin od užití a vyprchání účinku), ale závisí i na dalších proměnných - počínaje kvalitou užité látky, množství účinných látek v ní, množstvím užité látky, konče stavem orgánů, které drogu metabolizují a starají se tak o její vyloučení z těla. Snad tedy alespoň takto.
Nepíšete, z jakého důvodu se ptáte. Kdybyste chtěl, napište víc, třeba i do skryté poznámky, která je pak přístupná jen vám, stejně jako odpověď na dotaz.
S pozdravem a přáním, aby vše dobře dopadlo,
Gabriela Minařík.