Doplnujuce infi
Ivca
Dobry den.dakujem Vam za rychlu odpoved. Ako sa mozem dodatocne pytat.Pokusala som na mail ale bol vrateny. Da sa nadviazat komunikacne podla kodu?Nenasla som tu moznost.

Odpověděl: Markéta Kordová
Ivčo, opět Vás zdravím.
Ke skryté poznámce: těžko říci, co užitá látka vše obsahovala, nelze pak objektivně posoudit, jak dlouho to může trvat a jak Vám bude. Také každý organismus je jiný, jinak se s vypořádává s procesem odbourání. Dobře, že jste doplnila vitamíny a minerály, udržujte pitný režim, jsem ráda, že je Vám o trochu lépe.
Netuším, na jaký email jste psala. Komunikace podle kódu lze. Zadáte dotaz tak jak jste to udělala teď a před tím a kód, který při vkládání obdržíte, si poznamenáte. Pokud tedy chcete, aby Váš příspěvek nebyl na veřejné části webu. Poté si dle kódu dotaz vyhledáte (Odpověď podle kódu - nahoře vlevo, volné pole Kód otázky napíšete zaznamenaný kód a zobrazí se Vám dotaz spolu s odpovědí).
Tak se držte! Věřím, že to nebude už dlouho trvat.
MK