Kokain a priznaky
Ivca
Uzila som uplne minimalnu davku kokainu prvy krat v zivote. Myslela som si,ze som v pohode.A ze skoro vobec necitim zaucinkovanie.Ale opak je asi pravdou.Bolo to v noci a asi po 15 hodinach som bola hrozne unavena a bolest hlavy,zvracanie som pripisala kocovine.Som unavena a nemozem spat.Busi mi srdce a mam navaly tepla.Nemozem spat aj ked som unavena.
Uz v zivote nechcem uzit drogu.Je to hrozny stav.Kedy to odznie? Usmernite ma co mam robit.dakujem

Odpověděl: Markéta Kordová
Ivčo, dobrý den.
Máte za sebou první zkušenost s drogou, uvádíte, že Vám není dobře. Užila jste stimulant, je celkem normální, že nemůžete spát, i přes silnou únavu, to je u stimulujících látek běžné. Kokain většinou odeznívá v řádu hodin, je také možné, že v užité látce bylo i něco jiného přimícháno...
Snažte se odpoutat myšlenky jinam a moc se nepozorovat, psychika také dokáže udělat své. Doplňte vitamíny a minerály, zkuste něco lehkého sníst, udržujte pitný režim (nealko), také se vyhněte kávě, colovým nápojům a energydrinkům. Můžete zkusit popíjet bylinný čaj z meduňky, ta zklidňuje.
Dotaz jste zadávala po půlnoci, doufám, že je Vám teď už o něco lépe. Klidně ještě napište.
Přeji, ať je Vám brzo lépe, pro příště doporučuji se podobným experimentům raději vyhnout.
Mějte se hezky, MK