Abstaky
Nikyy255
Mám problémy, byla jsem na léčení a pak si po léčení dala a pak přestala zas na 3 měsíce a teď tři týdny s tým bojuju když vsadím tak mám tak ranní nevolnosti jak kdybych byla těhotná a mám každý den strevni potíže chce se mi zvracet a mám hrozný průjem nikdy se mi to nestalo takové abstaky.

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím vás, Niky,
nepíšete, co užíváte. Nicméně i v případě, že byste to napsala, pořád bych měla spoustu otázek, bez jejichž zodpovězení není dost dobře možné zjistit, co se s vámi děje. I z toho důvodu bych vás odkázala na nejbližší kontaktní centrum, kde byste mohla probrat vše podrobněji, případně si i udělat těhotenský test. Vyloučit nelze zcela jiné, s drogou nutně nesouvisející, zdravotní problémy, případně souvislost s konkrétní drogou (změnila jste dealera?). Nejlogičtější by mi přišlo zkusit vysadit alespoň na týden, dva a během té doby sledovat, co se bude dít, a v té době navštívit lékaře.
Snad v krátkosti alespoň takto.
Chápu, že radit, abyste zašla k lékaři, asi není to, co byste chtěla slyšet, ale obávám se, že jakákoli jiná rada by byla velmi neprofesionální a založená na domněnkách, domýšlení a předpokladech.
S pozdravem a přáním, aby bylo brzo lépe,
Gabriela Minařík.