Kdy můžu v klidu řídit ?
Řidič
Dobrý den, mám takový dotaz.. dali jsme si s přítelkyni večer okolo 10 hodiny extázy na půl a chtěl bych se vás zeptat kdy můžu v klidu řídit ? Bez toho aniž bych nalizal nějaké zbytkové množství.. prostě úplně čistý, mám pocit ze MDMA samo o sobě se drží ve slinách cca 24 hodin, ale je mi jasné že v samotné tabletce bude i něco jiného například pervitin tak bych byl moc rád za vaši odbornou pomoc a předem vám děkuji za odpověď, přeji hezký den.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
je dobře, že si sháníte informace a tím chcete minimalizovat rizika. Jak správně uvádíte, je docela možné, že v tabletách mohlo být i něco jiného, není to neobvyklé...
Zde orientační údaje:
Extáze - detekce z moči max 14 dní, při občasném užívání se testy negativizují cca do týdne - detekce z krve 1 - 3 dny.
Pervitin - detekce z moči 3 - 21 dní, v závislosti na intenzitě předchozího užívání, při občasném užívání se testy negativizují cca do týdne - detekce z krve 1 - 3 dny.
Detekce ze slin většinou kopíruje dobu prokazatelnosti z krve.
Můžete si sám na své náklady obstarat orientační test a sám se otestovat, abyste věděl, jak si vedete.
Mějte se hezky, MK