Pomoc
Nyny
Dobrý den , 10 let žijí na Kypru z toho min 8 let beru kokain a dost piju . Mám dceru a i přesto péči o mou dceru zvladam je moje všecko , vím ze se musím / chci změnit . Chci mít vůli a žít normálně , moc si to přeji ale vždy podlehnu . Vůli nemám ale taky mě to mrzí , chci to změnit , jen nikoho nemám jen mou dcerku . Jsem v city zemi , jen bych rada našla někoho kdo by mi možná ukázal jak to změnit . Děkuji

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím vás, Nyny,
rozumím tomu tak, že byť máte pocit, že více méně péče o dcerku zvládáte, uvědomujete si i nevýhody a rizika, která s sebou užívání kokainu přináší a proto byste ráda nějakým způsobem užívání omezila, nebo přestala docela? Samotné se vám to ale nedaří, byla byste ráda, kdybyste měla někoho, kdo vás podpoří, je to tak?
Pokusila jsem se proto dohledat kontakty na Kypru. Podařilo se mi dohledat stránky - bohužel pouze v řečtině, kde byste mohla najít centrum, kam byste se mohla obrátit. Hledala bych místo, které máte primárně dobře dostupné, zavolala tam a zeptala se, jestli by vám ve vaší situaci dokázali něco nabídnout, případně kam byste se podle nich měla obrátit. Co vy na to?
Odkazy:
mapa s přehledem zařízení - našla jsem jí díky centrálním strankám v angličtině, mapy s konkrétními centry na Kypru jsou ovšem pouze v řečtině, trochu předpokládám, že se domluvíte?
letáček s bližšími informacem o možnostech péče na Kypru - bohužel opět řecky
Jinak si moc neumím představit, že bychom vám pomohli takto na dálku v této poradně. Nicméně na internetu lze najít i řadu programů, které nabízí strukturovaný online program. Co myslíte? Nebo jste měla jinou představu?
Budu ráda, když napíšete, jestli vám odkazy byly ku pomoci, případně napište, jakou pomoc byste potřebovala. Zkusila bych hledat dál.
S pozdravem,
Gabriela Minařík.