Relaps
Nikyy255
Zpzdravim zkrátí to jelikož jsem tak zmatená, že se divím že jsem si na tuhle stránku vzpomněla mám 8 let problémy z drogama s přestávkama tento rok jsem byla na léčení ale jak vidíte nepomohlo držela jsem se 6 mesice měla jsem 3 dny recidivu a pak na 3 měsíce v klidu dostala ale je pravda že jsem měla práci a nějaké nové lidi co neberou a mám dítě a ještě mám diagnózu obsedantně kompulzivní porochu a kdy jsem se teď tak rozjela a jsem v prdeli z toho že to nedokážu zastavit ještě k drogám abych se utesila beru sedativa a antidepresiva. Jsem úplně zmatená pomalí nevím kde jsem. Potřebuju to zastavit a normálně začít fungovat spustilo ten rwlaps vyhazov z práce do té doby jsem se držela co mam dělat?

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím vás, Nikyy255,
díky za důvěru i za dotaz.
Je mi líto, že jste v této situaci, kdy si nevíte rady. Co myslíte, že by vám v tuhle chvíli pomohlo užívání zastavit?
Píšete, že máte dítě ... netuším proto, jaké máte možnosti. Napadlo vás se prostě objednat do Káčka, kde byste mohla vše v relativním klidu probrat? Jestli jste byla v minulosti v kontaktu s nějakým zařízením, zkuste se ozvat tam. Jde asi o to si v první chvíli sednout, trochu se zklidnit, vydechnout a podívat se, jaké jsou vaše možnosti. Zarazit ten chaos a zmatek.
V rozhodování nejspíš bude hrát roli ne jen to, že máte dítě, ale i další faktory. Z toho důvodu se teď nechci pouštěto do vyjmenovávání možností. Přijde mi lepší to provbrat s někým osobně a soustředit se pak na jednotlivé a jasné malé kroky. Problém jste si přiznala a to je základ! Ale protože to samo o sobě nepomáhá, tak proč si neříct o pomoc a podporu? Už jen to, že někomu budete moci naplno říct, co se děje, z vás nejspíš sejme kus zmatku a tíhy. A pak by měly následovat další kroky. Nic se asi nevyřeší hned, ale právě z toho důvodu, že máte dítě, by bylo dobré hledání řešení neodkládat.
Pokud nevíte, kam se obracet, můžete zkusit naše Kontaktní centrum nebo Centrum komplexní péče o dítě a rodinu. A můžete mi věřit, že cílem obou těchto služeb, je pomoci vám být dobrým rodičem, pokud o to sama budete stát. Služby obou zařízení jsou poskytovány diskrétně a zdarma.
Kontaktní centrum
Na Skalce 819/15
150 00 Praha 5
otevřeno:
Pondělí 13 - 20
Úterý 9 - 20
Středa 13 - 20
Čtvrtek 9 - 20
Pátek 9 - 20
Víkendy a svátky 13 - 20
poradenská linka: 602 666 415
(po - pá 13 - 17)
mobil: 605 240 501
nebo
Centrum komplexní péče a dítě a rodinu
pevná linka: +420 220 80 31 30
mobil: +420 702 036 237
email: pece.dite@sananim.cz
Odborný garant: PhDr. Ilona Preslová
Držím palce, aby vám vydržely síly a povedlo se vám užívání zarazit a dostat život zpátky pod kontrolu. Až se tak stane, nepodceňujte doléčování a podporu pro vás! Střízlivý život není vždy procházka růžovou zahradou a není žádná ostuda říct si o pomoc a podporu. Však si ji zasloužíte! Zavolejte a objednejte se!
S pozdravem,
Gabriela Minařík.