Porod a pervitin
Desy
Kamarádka v devátém měsíci si denně píchá pervitin. Tají to tak dobře, že jsem to zjistila až teď. Dělá to už pět let, má jednu dceru na kterou je zlá a dává jí nepřiměřené tresty a nedává ji lásku. To jsou lékaři tak nevšímaví a nevidí že matka už teď narušuje sobecky jiného človíčka?Ona to nezvladne.. porodí a to dítě bude hozeno do šíleného chaosu bez lasky

Odpověděl: Markéta Kordová
Desy, dobrý den.
Je od Vás moc hezké, že Vám život/zdraví kamarádky, potažmo jejich dětí, není lhostejný. Je zajímavé, že se ji do teď podařilo tajit, nikdo si toho nevšimnul... netušíte, zda chodí v rámci těhotenství na běžné gynekologické a předporodní prohlídky?
Těžko říct, zda se jí to podaří utajit i v porodnici. Pokud přijde rodit pod vlivem, což vypadá, že ano, pokud je každodenní uživatelkou, s největší pravděpodobností se na to přijde, protože pokud bude mít v sobě nějaké drogy i miminko, rozjede se kolotoč nepříjemností. V tomto případě má nemocnice povinnost tuto skutečnost hlásit příslušnému OSPODu (Orgán sociálně-právní ochrany dětí) a mnohokrát jsem během své praxe zažila, že přímo z porodnice odjelo miminko do kojeneckého ústavu a dále se vše řešilo...
Neuvádíte, jak jste na to přišla, svěřila se Vám s tím sama nebo jste se to dozvěděla nějak jinak? Hovořila s Vámi o tom nějak více? Jak na to nahlíží? Byla by ochotna nechat si pomoci? Co její rodina? Otec dětí - je také uživatel nebo také nic netuší?
Zkuste napsat více, můžete využít i skryté poznámky, která není součástí veřejné části webu, nikdo ji tedy neuvidí. Případně můžeme dát celou konverzaci tvz. skrytě - zobrazí se pouze Vám a nám. V tom případě je třeba nechat si poznamenaný kód dotazu, který při vkládání obdržíte, abyste si mohla podle něj odpověď vyhledat.
Pokud je Vám Praha dostupnou, mohla byste zajít na osobní pohovor a vše co je třeba více probrat. Dejte když tak vědět.
Mějte se zatím hezky, budu ráda, když se ještě ozvete.
S pozdravem, Markéta Kordová